fredag, januari 25, 2008

Mig och mig


Den här veckan har helt klart handlat om att vårda sitt yttre. Vårda mitt yttre då. För att nämna några exempel, först ser ni här min nya raka lugg, som inte bara är väldigt fashionabel utan också svindyr, sen har vi mitt gröna dammiga träningskort som har använts som aldrig förr och sist men inte minst så har jag under veckan utsatt min hud för dödlig strålning i solariet (och tänker göra det igen). Vad beträffar plugget har jag inte varit där än. Så nästa vecka är det intellektuella Susanna som gäller hundra procent. Men först helg med besök av hundra människor som jag inte känner med ett icke existerande filmfestival-tema (än så länge) så det blir väl att bränna pengarna som csn gett mig på dyra drinkar som matchar min fejk-bränna. Om ni undrar så var jag på Park-lane förra helgen, alltså ute på Avenyn första gången i mitt liv - det har tydligen lämnat avtryck.